wtorek, 21 grudnia 2010

Witam!

Witam wszystkich na moim blogu, który jest poświęcony ( będzie ? ) różnym aspektom życia, ale przede wszystkim modzie męskiej. Hmmm ' modzie męskiej' szumnie powiedziane, raczej temu co zarzucam na grzbiet gdy muszę wyjść ;) Przyznam się szczerze, że od dłuższego już czasu, tak od ok. 8 miesięcy jestem stałym czytelnikiem kilku blogów o tematyce mody męskiej. W dużej większości są to blogi reprezentujące style casual bądź bardziej elegancki smart casual. Pozostałe które czytam to blogi o klasycznej elegancji. Nie powiem, zdażyło mi sie założyć garnitur bądź marynarkę, aczkolwiek to nie jest mój styl. Mój styl określiłbym tak: "crazy free", "easy rider", albo " róbta co chceta" pod warunkiem, że czujecie sie w tym dobrze. Jeśli pozostałe blogi o których wspomniałem powyżej są plusami to ja chce być minusem, przeciwległym biegunem! Gwoli ścisłości. To  właśnie inne blogi  skłoniły mnie do założenia swojego i sprawdzenia swoich sił w tej tematyce. Jest to mój pierwszy blog, więc powinienem umieścić na nim zielony listek ku przestrodze czytającym i oglądającym. Tak na serio to prosze o wyrozumiałość i jeśli już tu traficie i zechcecie zapoznać się z zawartością to prosze o zaprzestanie jedzenia i picia. Dbajcie o swoje monitory! ;)

No, to tyle tytułem wstępu. Już niedługo pierwszy set ;)

Pozdrawiam! veyron202

5 komentarzy: